Memori KML (F5T28) 10/11 Create by Apeng


Kepada Pengikut2 cuber, maff ini bukan video pasal Rubik's cube....ni iklan pasal kawan2 ku....Kawan2 ku, ni lah kehidupan kita dahulu..... aku tgo video ni..terus terang sebak aku rasa... selama ni kita x sdar....f5t28.....aku buat ni video khas untuk anda semua..ingt 10 thn akan dtg, kita akn berjumpa lg...dah lama aku nak upload, tp fb x terima...jd aku upload di blog aku...wajib semua tengo video ni.....maaf blur2 ni video...aku sayang kamu semua...F5T28.....jgn lupa komen.....

Ulasan

  1. F5T28... really2 miss u guys.. (T_T): EC

    BalasPadam
  2. wah,smart uda video kau hafiz..hehe.. F5T28,ingat 10 tahun lagi..wajib dtg k..love u all!!

    BalasPadam
  3. uwaa... thanQ apiz... best viDeo ni...rindu ngn kgkwn f5t28 smua...

    BalasPadam
  4. rindu ma kamurang suma..uwaaaa='(
    miz u'll...
    LaP U'll....
    thanx 2 apizz^^

    BalasPadam
  5. wey apiz . smart uda kau punya video ni .

    BalasPadam
  6. paling mantap...

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

10 Hot Wheels Paling Terhad di Dunia (Top 10 Limited / Rarest Hot Wheels in the World!

Biodata Pemegang Rekod Dunia Rubik's Cube Feliks Zemdegs (biography of feliks zemdegs)

Apa itu Error dalam Hot wheels? "what is Error in Hot Wheels?"